ایران آزاد
ایران آزاد
- کدامیک از گزینه های زیر از خصلتهای خروس است که با خصلت پیامبر سازگار نیست؟ الف.وقت شناسی-غیرت مردانه ب.وقت شناسی- سخاوت ج.شجاعت- کثرت آمیزش با همسر د.برچیدن غذا از زمین- تند راه رفتن
- رسول خدا(ص) در مقايسه خود با حضرت يوسف فرمودند:الف. من از يوسف زيباترم ب. يوسف از من زيباتر است ج. من از يوسف بانمكترم د. يوسف از من زيباتر ولي من بانمكترم.
- رسول خدا(ص) در چه حالی اصلا دیده نشد؟ الف. درحال مجامعت با زنان ب.در حال بول و غائط ج.در حال خرید از بازار د.نوشیدن آب در حالت نشسته ...
اين اراجيف را من از خودم نبافته ام! در كتب اهل سنت هم نيست (چندي پيش مطلبي نوشته بودم و در آن احاديثي به نقل صحيح بخاري و حليه المتقين و ... آورده بودم و يك خواننده پيغام گذاشته بود كه صحيح بخاري از منابع اهل سنت است و مورد تاييد مراجع تشيع نيست هر چند كه در مورد حليه المتقين سكوت اختيار كرده بود!) از منابع مورد تاييد تشيع است و از كتاب سيره نبوي استخراج شده است كه توسط وزارت ارشاد مملكت امام زمان منتشر شده است و معلمان اين مملكت امام زمان بايد آن را بخوانند و امتحان هم بدهند!
يك نكته در اين سوالات جالب توجه است. با توجه به اين كه اين سوالات 4 جوابيست و تنها يك گزينه صحيح دارد،از سوال آخر چنين استنتاج مي شود كه پيامبر حداقل در سه مورد حتما ديده شده است و تنها در يك مورد مشاهده نشده است! بنا بر اين مي توان فهميد كه پيامبر حداقل در يك مورد از موارد الف و ب يعني در حال مجامعت با زنان يا در حال بول و غائط ديده شده است!
6 پیام:
Anonymous Anonymous فرموده است
درود بر شما و دوستان عزیز زندانی [گل] [گل]

شادی نزدیک است اتحاد در کنار هم

کار جدید سایت سینوهه -----> سینوهه فیلتر نشدنی است


با تلاش فراوان مهندسان سایت سینوهه این سایت در ایران به هیچ عنوان فیلتر نمی شود . اگر هم فیلتر شد بعد از چند ساعت دوباره سایت باز می شود


در یک کلمه ------> فیلتر بی فیلتر رژیم ایران زرشک [خنده] [خنده] [خنده]


ما تا الان 80 بار فیلتر شدیم ولی باز هم سایت در ایران برای هموطنان و دوست داران آزادی و سینوهه باز است


امیدوارم تلاش ما امروز همگامی آزاد اندیشان باشد [گل] [گل]



www.sinouhe.co.nr

Anonymous Anonymous فرموده است
درود بيكران
اميد عزيز مدتي بود سعادت خواندن مطالب شما را نداشتم .مثل هميشه بحق و خردمندانه نوشته بوديد.به اميد داشتن هشت
. مارسي با شكوه

Anonymous Anonymous فرموده است
salam hale shoma.az ashnaee ba webloge shoma kheili khoshhalam.hatman be ma ham sar bezanid va ma ro rahnemaee konid. dar zemn agar hazer be tabadole link bashid baese khorsandiye chun injuri mitunim befahmunim tedade ma hagh khahan kam nist.

Anonymous Anonymous فرموده است
سال نو مبارک
به امید وصول اهداف و آرزوها

Blogger Ardeshir Dolat فرموده است
امید جان
عیدت مبارک
شاد و پر نشاط و پیروز باشی

Anonymous Anonymous فرموده است
ای حنجره بریده با خنجر مدارا
سرود تازه سر کن از خشم مردم ما
از اقتدار شب ساز بر خاک ما چه وحشت؟
ما از تبار خشمیم با یک قبیله نفرت
بگذار تا بریزند خون من و تو بر خاک
که رو به مرگ دارند این کودکان ضحاک
فریاد کن به دژخیم این شعر سرخ ایمان
مردم همیشه مردم ایران همیشه ایران

پیام شما؟…